پشتیبانی فنی


نام کاربری در این سامانه برای نماینده‌ی حقیقی، کد ملی نماینده و برای نمایندگی حقوقی، کد ملی مدیرعامل شرکت نمایندگی است

توجه مهم: نام کاربری و کلمه‌ی عبور سیستم قدیم در این سامانه کار نمی‌کند.

نمایندگان باید از طریق دکمه‌ی فعال‌سازی حساب کاربری ، پس از تایید هویت، کلمه‌ی عبور جدیدی تعیین کنند.

اگر قبلا فعال‌سازی حساب کاربری در این سامانه را انجام داده‌اید‌ و کلمه‌ی عبور جدیدی تعیین کرده‌اید، اما اکنون آن را از یاد برده‌اید از طریق صفحه‌ی فراموشی کلمه‌ی عبور اقدام کنید.

توجه مهم: نام کاربری و کلمه‌ی عبور سیستم قدیم در این سامانه کار نمی‌کند.

انتخاب روش

اگر در صفحه‌ی ارسال کد تایید، شماره‌ی تلفن همراه یا آدرس ایمیل اشتباه هستند، با استفاده از گزینه‌ی «ویرایش کنید» در پایین همان فرم، نسبت به ویرایش آن‌ها اقدام نموده و سپس روند را ادامه دهید.

ورود کد

در صورت عدم دریافت کد تایید، ممکن است شماره‌ی تلفن همراه شما در این سامانه اشتباه ثبت شده باشد. با استفاده از گزینه‌ی «ویرایش کنید» در پایین فرم، نسبت به ویرایش آن اقدام نموده و سپس روند را ادامه دهید.

کد تایید به مدت ۵ دقیقه معتبر است، در صورتیکه در زمان ورود کد منقضی شده بود، با استفاده از دکمه «ارسال مجدد کد» نسبت به دریافت کد جدید اقدام نمایید.

دریافت پیام سیستم مبنی بر فعال نبودن نمایندگی به این معناست که اطلاعات نمایندگی شما در این سامانه به عنوان نمایندگی فعال ثبت نشده است. لطفا از تماس با بیمه‌ی مرکزی جدا خودداری نموده و طبق توضیح مندرج در پیام، از طریق اداره‌ی امور نمایندگان شرکت بیمه‌ی خود پیگیری نمایید.